Unde dai si unde crapa sau povestea unei campanii de lansare cu rezultate concrete

Povestea incepe intr-o zi ploioasa in care impreuna cu Diana – Palaria Verde – am conceput planul a ceea ce urma sa fie o campanie cu efecte secundare pozitive si total neasteptate.

Realizasem deja campanii de consolidare a imaginii altor firme – campania de promovare a prieteniei – ne plac amandurora campaniile bazate pe concept, Diana cunostea metoda, asa ca am asternut impreuna planul pe hartie.
O campanie de promovare a creativitatii si inteligentei bazata pe metoda lui Edward de Bono – cele 6 palarii ganditoare care urma a fi in fapt, la final, o campanie de lansare a celei mai noi echipe de PR din Brasov care realizeaza campanii pe baza de concept. Întortocheat? Nicidecum!

Sa radiografiem
Scop – lansarea L.T.Dana Public Relations si a echipei
Obiectiv – cel putin 200 owneri sau angajati in departamente de marketing/PR din Brasov informati despre existenta noului serviciu
Instrumente online – 1 campanie teasing social media, o campanie mailing, intrumente offline – organizarea unui workshop pentru aplicarea metodei, participarea in calitate de speaker la o conferinta cu temtica de business.
Rezultate directe – 250 owneri sau angajati in departamente de marketing/PR din Brasov care au aflat despre campanie si la final despre echipa L.T.Dana Public Relations, 1 spot care a fost vizionat de 150 persoane din publicul tinta in primele 3 ore, 3 contracte semnate ca PR ca efecte direct al campaniei.
Rezultate indirecte – cresterea la una dintre librariile cunoscute din Brasov, cu 25%, a vanzarilor cartii Gandirea laterala – Edward de Bono

Iata asadar povestea unei campanii de lansare de succes!

Tu ce campanii derulezi pentru consolidarea imagini firmei tale?